Sunday, May 3, 2009

迷路~

今天跟平常一样
早上10点又补习
地点在学校附近
所以大概9点就要出门了

原本调好闹钟
要8点醒来的
哪里知道~
8点45分才愿意爬起来
哇!
那时真的吓倒
迟到了啦!!!
赶快冲凉,
喝了milo就走人了

原本是走jalan duta曲中华的
但没想到今天那里封路了
死了~
我只会走那条路罢了
现在封了路
全部车都只好走另一条路

那时我都不懂我在那里咯~
但不懂为什么
迷路的我
还是很直然的
镇定的乱乱走~
=.= ll

但还好走下走下
就到了dataran merdeka!
哇~
突然觉得去参加citrawarna是没有错的
应为我去了那里整个星期
所以大概大概都懂一点路咯
^^

我还是"mong zhong zhong"得乱走
一直直走
很幸运的由路牌指向jalan ipoh
我这个路疵当然开心咯
不用做白疵找路了
哈哈~

但很不幸的~
我还是迟到了
T.T

11 comments:

MindTeaser said...

reach then ok le lo

Sharon Wong said...

haha!!!
nvm lar...
everybody is lu ci at first ma!!
glad dat u make it there safe and sound!

all the best!
find me anytime ^^

睿睿 said...

fuiyoh!
yuan lai driving hav tis problem de a?!
need to b careful d...

4everskyline said...

halo NX!!

4everskyline said...

halo NX!!

4everskyline said...

halo NX!!

4everskyline said...

halo NX!!

4everskyline said...

哈咯!!

Unknown said...

SH skyline = =
when u wan drive us go out?haha

我只希望你会开心。。。 said...

see got chance anot loh~ haha
coz seldom hav car to drive lol~

JeSs said...

haha..
next time u mai becum pro lor..
me also nood at first..
i thought i noe the way 2 midvalley..
bt hor..
i drive till where u noe..
hahaha..cyberjaya..
zzzz..
at last i ask ppl then CAI reach my house..
after tat time..i noe many roads ad..